Habergec.Com Aranan Kelimeler:en uzun köpek Değerlendirme: 10 / 10 938630
habergec.com
20.10.2014 Pazartesi
Ana Sayfa
:: Detaylı Arama
Kelime(ler) 
Tür 
Yayıncı 
Zaman 
Sırala 







:: Türler
Gazeteler
İnternet Siteleri
Televizyonlar
Radyolar
Diğer

:: Gruplar
 

en uzun köpek

Altın Portakal'ı ‘kurtaran' filmler
Zaman
17.10.2014
19:28
51. Altın Portakal Film Festivali, sansür kriziyle başlayıp artçı sarsıntılarla sürse de yarışma bölümü önceki yıllara nazaran belli bir seviyenin üzerindeydi. Ulusal Uzun Metraj Yarışmasında taşra meselesi iki filmle sürgün verirken, ‘Facebook gençliği, kentsel dönüşüm, dindarlığın değişen halleri, Kürt sorunu, hükümetin çevre politikası ve kadın-erkek ilişkileri bu yılki temalar arasındaydı.Sansür kriziyle başlayıp içinden TOMA geçen bir festivale dönüşse de 51. Altın Portakalın film seçkisi son yıllara nazaran belli bir seviyenin üzerindeydi. Test, Mahkeme, Turist, Macondo, Her Şeye Rağmen gibi güçlü ve tescilli filmlerin yer aldığı Uluslararası Yarışmada jürinin işi daha zor. Festivalin can damarı Ulusal Uzun Metraj Yarışması ise nicedir görmediğimiz bir kaliteye sahipti. ‘İyi Biri ile ‘Kumun Tadı hariç tutulursa kalan 10 film, bu akşamki ödül töreninde bir şekilde sahne alabilecek yapımlar. Yerli filmlerde ‘kadim derdimiz taşra, iki filmle sürgün verdi bu yıl. Onun haricinde, Kürt sorununun şehre indiği, ‘Facebook gençliğinin dünyasına ortak olduğumuz, sanat kimin içindir tartışmasını gülerek hatırladığımız, ‘Doğanın mutlaka intikamını alacağını gördüğümüz, dindarlığın değişen halleriyle yüzleşip kadın-erkek ilişkilerinin çetrefilli durumlarına daldığımız, hükümetin çevre ve kentsel dönüşüm projelerindeki hayatî yanlışları izlediğimiz bir Altın Portakal geçti bu yıl. Murat Düzgünoğlunun ikinci filmi ‘Neden Tarkovski Olamıyorum?, ilkeler ve hayat şartlarının dayatması arasında yalpalayan bir yönetmenin iç dünyasını yansıtıyor. Otobiyografik unsurlara sahip film, ilkyarısına oranla ikinci yarısında durağanlaşıp patinaja başlayınca enerjisini de kaybediyor. Tansu Biçerin performansıyla ödül listesinde yer alabilir. ‘Oflu Hocayı Aramak, seyircinin coşkulu alkışıyla karşılandı. HES ve rant karşıtı, Karadeniz sevdalısı film, hükümetin çevre ve inşaat politikalarına yaptığı sert eleştiriler nedeniyle İskender Palanın da yer aldığı, Yılmaz Erdoğan başkanlığındaki jüriyi zorlayabilir. Halk Jürisi ödülüne yakın duran film, ana jüriden de ödül alırsa ‘cesur bir hareket olarak kayıtlara geçer. Venedikten jüri özel ödülü alan ‘Sivas, taşrada geçen sert bir büyüme öyküsü anlatıyor. Köpek dövüşü sahneleriyle tepki çeken film, sinemamızın taşraya bakışındaki bilinen kodlardan farklı bir yol izliyor. En iyi ilk film ödülünün en güçlü adayı olan ‘Sivas, yönetmeni Kaan Müjdeci ile harikulade çocuk oyuncusu Doğan İzciye de ödül getirebilir. En İyi Erkek Oyuncu dalında ‘Balıkta Bülent İnal, ‘Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutkuda Erdal Beşikçioğlu ve ‘Çekmeköy Undergroundda Can Sipahi öne çıkan isimler. En büyük rakipleri ise ‘Sivasın çocuk oyuncusu Doğan İzci. ‘Çekmeköy Underground, zamanını yakalayan bir film. Arabesk rap ile uğraşan gençler üzerinden, kentsel dönüşümün aynı zamanda demografik bir dönüşüm olduğunu gösteriyor. Birtakım teknik sorunlarının yanı sıra senaryo boşlukları da göze batan film, en iyi müzik ödülüne adını yazdırabilir. Bu filmdeki Ferhat rolüyle Barış Gönenen de yardımcı erkek oyuncu ödülünün en güçlü adayı. Kutluğ Ataman imzalı ‘Kuzu, en iyi film, yönetmen, senaryo ve kadın oyuncu (Nesrin Cavadzade) dallarında öne çıkan bir yapım. Erzincanın bir köyünde gerçekleşen sünnet düğününü, mitolojik Medea karakteri ve dini kurban motifleriyle harmanlayan film, karakterleri ve replikleriyle de Yeşilçam sinemasıyla sıkı bir bağ kuruyor. Guruldayan Kalpler, Yılmaz Erdoğanın seveceği tarzda bir komedi olsa da, sanat-halk tartışması biraz yüzeysel kalıyor. Ancak bu filmdeki performansıyla Algı Eke, ‘Kuzudaki Nesrin Cavadzade ile birlikte en iyi kadın oyuncu için yarışabilir. Onur Ünlünün aylar önce vizyona giren ‘İtirazım Var filminin yarışmada yer alması her yönüyle ilginç bir karar. İstanbul Film Festivalinde de ödüller almış olması, jürinin ödül değerlendirmesinde filmi ‘ikinci tercih olarak bırakabilir. Bu faktörler devreye girmezse ödül listesinin önemli bir adayı. Derviş Zaimin ‘Devir ile başladığı insan-doğa ilişkisinin ikinci adımı ‘Balık, Bülent İnalın oyunculuğunun yanı sıra bir özel ödülü de evine götürebilir. Yaşamboyu Onur Ödülü almak için festivale gelen Abbas Kiyarüstemi de ‘Balık filminin galasına katılarak hoş bir sürpriz yaptı. İranlı usta yönetmen, dün de festival kapsamında bir ustalık sınıfı (masterclass) gerçekleştirdi. Kürt sorununu şehre, İstanbula taşıyan ve slogana, sömürüye yüz vermeyen inceliği ile insan hikâyesini öne çekerek Kürt sineması içinde farklı bir yerde duran ‘Annemin Şarkısı ise senaryosundaki sorunlara rağmen ödül listesinin doğal adayı. Her zaman olduğu gibi, asıl olan jürinin listesi…
Zaman
Kültür
17.10.2014
AltınPortakalı‘kurtaranfilmlerAltın Portakalı ‘kurtaran filmler
Altın Portakal'ı ‘kurtaran' filmler
Zaman
17.10.2014
19:28
51. Altın Portakal Film Festivali, sansür kriziyle başlayıp artçı sarsıntılarla sürse de yarışma bölümü önceki yıllara nazaran belli bir seviyenin üzerindeydi. Ulusal Uzun Metraj Yarışmasında taşra meselesi iki filmle sürgün verirken, ‘Facebook gençliği, kentsel dönüşüm, dindarlığın değişen halleri, Kürt sorunu, hükümetin çevre politikası ve kadın-erkek ilişkileri bu yılki temalar arasındaydı.Sansür kriziyle başlayıp içinden TOMA geçen bir festivale dönüşse de 51. Altın Portakalın film seçkisi son yıllara nazaran belli bir seviyenin üzerindeydi. Test, Mahkeme, Turist, Macondo, Her Şeye Rağmen gibi güçlü ve tescilli filmlerin yer aldığı Uluslararası Yarışmada jürinin işi daha zor. Festivalin can damarı Ulusal Uzun Metraj Yarışması ise nicedir görmediğimiz bir kaliteye sahipti. ‘İyi Biri ile ‘Kumun Tadı hariç tutulursa kalan 10 film, bu akşamki ödül töreninde bir şekilde sahne alabilecek yapımlar. Yerli filmlerde ‘kadim derdimiz taşra, iki filmle sürgün verdi bu yıl. Onun haricinde, Kürt sorununun şehre indiği, ‘Facebook gençliğinin dünyasına ortak olduğumuz, sanat kimin içindir tartışmasını gülerek hatırladığımız, ‘Doğanın mutlaka intikamını alacağını gördüğümüz, dindarlığın değişen halleriyle yüzleşip kadın-erkek ilişkilerinin çetrefilli durumlarına daldığımız, hükümetin çevre ve kentsel dönüşüm projelerindeki hayatî yanlışları izlediğimiz bir Altın Portakal geçti bu yıl. Murat Düzgünoğlunun ikinci filmi ‘Neden Tarkovski Olamıyorum?, ilkeler ve hayat şartlarının dayatması arasında yalpalayan bir yönetmenin iç dünyasını yansıtıyor. Otobiyografik unsurlara sahip film, ilkyarısına oranla ikinci yarısında durağanlaşıp patinaja başlayınca enerjisini de kaybediyor. Tansu Biçerin performansıyla ödül listesinde yer alabilir. ‘Oflu Hocayı Aramak, seyircinin coşkulu alkışıyla karşılandı. HES ve rant karşıtı, Karadeniz sevdalısı film, hükümetin çevre ve inşaat politikalarına yaptığı sert eleştiriler nedeniyle İskender Palanın da yer aldığı, Yılmaz Erdoğan başkanlığındaki jüriyi zorlayabilir. Halk Jürisi ödülüne yakın duran film, ana jüriden de ödül alırsa ‘cesur bir hareket olarak kayıtlara geçer. Venedikten jüri özel ödülü alan ‘Sivas, taşrada geçen sert bir büyüme öyküsü anlatıyor. Köpek dövüşü sahneleriyle tepki çeken film, sinemamızın taşraya bakışındaki bilinen kodlardan farklı bir yol izliyor. En iyi ilk film ödülünün en güçlü adayı olan ‘Sivas, yönetmeni Kaan Müjdeci ile harikulade çocuk oyuncusu Doğan İzciye de ödül getirebilir. En İyi Erkek Oyuncu dalında ‘Balıkta Bülent İnal, ‘Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutkuda Erdal Beşikçioğlu ve ‘Çekmeköy Undergroundda Can Sipahi öne çıkan isimler. En büyük rakipleri ise ‘Sivasın çocuk oyuncusu Doğan İzci. ‘Çekmeköy Underground, zamanını yakalayan bir film. Arabesk rap ile uğraşan gençler üzerinden, kentsel dönüşümün aynı zamanda demografik bir dönüşüm olduğunu gösteriyor. Birtakım teknik sorunlarının yanı sıra senaryo boşlukları da göze batan film, en iyi müzik ödülüne adını yazdırabilir. Bu filmdeki Ferhat rolüyle Barış Gönenen de yardımcı erkek oyuncu ödülünün en güçlü adayı. Kutluğ Ataman imzalı ‘Kuzu, en iyi film, yönetmen, senaryo ve kadın oyuncu (Nesrin Cavadzade) dallarında öne çıkan bir yapım. Erzincanın bir köyünde gerçekleşen sünnet düğününü, mitolojik Medea karakteri ve dini kurban motifleriyle harmanlayan film, karakterleri ve replikleriyle de Yeşilçam sinemasıyla sıkı bir bağ kuruyor. Guruldayan Kalpler, Yılmaz Erdoğanın seveceği tarzda bir komedi olsa da, sanat-halk tartışması biraz yüzeysel kalıyor. Ancak bu filmdeki performansıyla Algı Eke, ‘Kuzudaki Nesrin Cavadzade ile birlikte en iyi kadın oyuncu için yarışabilir. Onur Ünlünün aylar önce vizyona giren ‘İtirazım Var filminin yarışmada yer alması her yönüyle ilginç bir karar. İstanbul Film Festivalinde de ödüller almış olması, jürinin ödül değerlendirmesinde filmi ‘ikinci tercih olarak bırakabilir. Bu faktörler devreye girmezse ödül listesinin önemli bir adayı. Derviş Zaimin ‘Devir ile başladığı insan-doğa ilişkisinin ikinci adımı ‘Balık, Bülent İnalın oyunculuğunun yanı sıra bir özel ödülü de evine götürebilir. Yaşamboyu Onur Ödülü almak için festivale gelen Abbas Kiyarüstemi de ‘Balık filminin galasına katılarak hoş bir sürpriz yaptı. İranlı usta yönetmen, dün de festival kapsamında bir ustalık sınıfı (masterclass) gerçekleştirdi. Kürt sorununu şehre, İstanbula taşıyan ve slogana, sömürüye yüz vermeyen inceliği ile insan hikâyesini öne çekerek Kürt sineması içinde farklı bir yerde duran ‘Annemin Şarkısı ise senaryosundaki sorunlara rağmen ödül listesinin doğal adayı. Her zaman olduğu gibi, asıl olan jürinin listesi…
Zaman
Ana Sayfa
17.10.2014
AltınPortakalı‘kurtaranfilmlerAltın Portakalı ‘kurtaran filmler
Bilet fiyatları ‘festival teyzeleri’ni kızdırdı!
Zaman
14.10.2014
02:19
biletfiyatlari.jpg border=0 align=left width=80 height=60/>Yorumları ve sorularıyla film ekiplerine zor anlar yaşatan Altın Portakal seyircisi, bu yıl salonları dolduramadı. Sansür krizi ve Kobani eylemlerinin yanı sıra bilet fiyatlarındaki yüzde 60’lık artış da bu konudaki önemli bir etken. İki yıl önce kadın izleyicilerin 1 TL’ye izlediği festivalde biletler bu yıl 8 TL.51. Altın Portakal Film Festivali, açılış törenini şehir merkezinden uzaktaki EXPO Center’da yapsa da festival hareketliliği her zamanki gibi Atatürk Kültür Merkezi (AKM) çevresinde gerçekleşiyor. AKM’nin etrafına kurulan panayır havasındaki yiyecek-içecek çadırları, önceki yıllarda bir tost yemek için bazen yarım saat bekleyen basın mensupları ve film ekipleri için önemli bir imkân. Ancak Antalya’nın meşhur ‘festival teyzeleri’ için durum öyle değil. Bu yıl sansür krizi ve Kobani eylemleri dolayısıyla son yılların en sönük açılışını gerçekleştiren festivalin, heyecansız havası, ulusal gala gösterimlerinde de sürüyor.Ulusal Uzun Metraj Yarışma galalarını hıncahınç dolduran, her filmden sonra soruları ve yorumlarıyla film ekiplerine zor anlar yaşatan festival teyzeleri, bu yıl bilet fiyatlarından şikâyetçi. Fiyatlardaki fahiş artış, teyzeleri kızdırmış. Salona girmek için beklerken mavi eşarplı bir teyze, arkadaşına dert yanıyordu: “8 TL bilet mi olur?” Evet, AKM’de yapılan Ulusal Uzun Metraj Yarışması’nın gala gösterimlerinin bilet fiyatı 8 TL. Geçtiğimiz yıl 5 TL olan bilete yapılan % 60’lık zam sadece teyzelerin değil, festival seyircisinin de tepkisini çekti. Geçen yıl galaları ücretsiz izleyen 65 yaş üzeri seyircinin indirimi de kaldırıldı. 2012’de festivalin kadın temasına özel olarak kadın seyircilerin 1 TL’ye bilet aldığı düşünülünce festival teyzeleri için biletler 2 yılda % 700 zamlanmış oldu! Yaşanan olumsuzluklara bilet fiyatlarındaki ‘orantısız’ artış da eklenince yarışma filmlerinin galalarında alışılmışın aksine boş koltuk sayısı hayli fazlaydı.AKM’nin karşısında Migros AVM’deki Cinamaximum salonunda yapılan festival gösterimlerinin bile 7,5 TL olduğunu düşününce festival galalarının fiyatlarının 8 TL olması seyirciyi salonlardan uzaklaştıran en önemli etkenlerden biri. Bir kıyas yapmak gerekirse, şu sıralar İstanbul’da devam eden ve dünyanın A sınıfı festivallerinde ödül almış usta yönetmenlerin filmlerinin gösterildiği Filmekimi etkinliğinde hafta içi gündüz seansları 6 TL. Mesela, iki etkinlikte de gösterilen Altın Aslan ödüllü ‘İnsanları Seyreden Güvercin’ filmini hafta içi gündüz seansında Antalya seyircisi 7,5 TL’ye izlerken, İstanbullu sinemasever 6 TL’ye seyrediyor.YÖNETMENLERDEN SANSÜR BİLDİRİSİUlusal Uzun Metraj yarışması, cumartesi günü Neden Tarkovski Olamıyorum? filmi ile başladı. Yönetmen Murat Düzgünoğlu, film sonrası söyleşide ilk önce ‘sansür bildirisi’ okudu. Yarışmada yer alan 12 filmden dokuzunun yapımcı ve yönetmenleri ile birlikte Sinema Eseri Yapımcıları Meslek Birliği (SE-YAP) Başkan Yardımcısı ve Antalya Film Forum Koordinatörü Yamaç Okur, Antalya Film Forum Danışma Kurulu Üyesi Marsel Kalvo, Antalya Film Forum’da yer alan Ak Ejder filminin yapımcısı Funda Alp ve yapımcı İsmail İçen’in de metinde imzası var. ‘Kuzu’, ‘Oflu Hoca’yı Aramak’ ve ‘Guruldayan Kalpler’ filmlerinin yönetmenleri ise bildiriye imza atmadı.Ulusal yarışmadaki her filmin söyleşisinden önce okunacak bildiride, sansürün sinemacılar kadar seyirciyi cezalandırdığı belirtiliyor. Açıklamada, festivaller dışındaki kurumsallaşmış sansür aşamalarına da dikkat çekiliyor: “Sinema Sınıflandırma Kanunu, bakanlıkla temas ve destek alma sürecinin kendisi, belgesellerin dahi eser işletme belgesi alma zorunluluğu sansürün tespit edilmesi daha güç olan yüzünü ortaya kıymaktadır.” Bildiri, sansürü tartışmak için festival içinde bir serbest kürsü kurulacağının ve 17-18 Ekim günlerinde bu konu forumlarda tartışılacağının ilanıyla sona eriyor.Ulusal yarışmada önceki gün gösterilen sahte belgesel (mockumentary) türündeki ‘Oflu Hocayı Aramak’ filminin söyleşisinde yönetmen Levent Soyarslan, filminin festivalde yarışmasının sürpriz olduğunu söyledi. Özen Film’in sahibi Mehmet Soyarslan’ın oğlu olan yönetmen, babasının ilk üç filmde yapımcı ortağı olduğu Recep İvedik filmleri hakkında ise “Sadece 20 dakika dayanabildim.” yorumunda bulundu. Aynı akşam seyirciyle buluşan Venedik ödüllü ‘Sivas’ filminin köpek dövüşü sahnelerine tepki gösteren bazı seyirciler, salonu terk etti.Tabela gerginliğiDün, Ulusal Uzun Metraj Yarışması’ndaki ‘Kumun Tadı’ filminin gala söyleşisi gergin geçti. Filmin bir sahnesinde görünen AK Parti İlçe Başkanlığı tabelası seyircilerin “Neden reklam yapıy
Zaman
Kültür
14.10.2014
Biletfiyatları‘festivalteyzeleri’nikızdırdıBilet fiyatları ‘festival teyzeleri’ni kızdırdı
Bilet fiyatları ‘festival teyzeleri’ni kızdırdı!
Zaman
14.10.2014
02:19
biletfiyatlari.jpg border=0 align=left width=80 height=60/>Yorumları ve sorularıyla film ekiplerine zor anlar yaşatan Altın Portakal seyircisi, bu yıl salonları dolduramadı. Sansür krizi ve Kobani eylemlerinin yanı sıra bilet fiyatlarındaki yüzde 60’lık artış da bu konudaki önemli bir etken. İki yıl önce kadın izleyicilerin 1 TL’ye izlediği festivalde biletler bu yıl 8 TL.51. Altın Portakal Film Festivali, açılış törenini şehir merkezinden uzaktaki EXPO Center’da yapsa da festival hareketliliği her zamanki gibi Atatürk Kültür Merkezi (AKM) çevresinde gerçekleşiyor. AKM’nin etrafına kurulan panayır havasındaki yiyecek-içecek çadırları, önceki yıllarda bir tost yemek için bazen yarım saat bekleyen basın mensupları ve film ekipleri için önemli bir imkân. Ancak Antalya’nın meşhur ‘festival teyzeleri’ için durum öyle değil. Bu yıl sansür krizi ve Kobani eylemleri dolayısıyla son yılların en sönük açılışını gerçekleştiren festivalin, heyecansız havası, ulusal gala gösterimlerinde de sürüyor.Ulusal Uzun Metraj Yarışma galalarını hıncahınç dolduran, her filmden sonra soruları ve yorumlarıyla film ekiplerine zor anlar yaşatan festival teyzeleri, bu yıl bilet fiyatlarından şikâyetçi. Fiyatlardaki fahiş artış, teyzeleri kızdırmış. Salona girmek için beklerken mavi eşarplı bir teyze, arkadaşına dert yanıyordu: “8 TL bilet mi olur?” Evet, AKM’de yapılan Ulusal Uzun Metraj Yarışması’nın gala gösterimlerinin bilet fiyatı 8 TL. Geçtiğimiz yıl 5 TL olan bilete yapılan % 60’lık zam sadece teyzelerin değil, festival seyircisinin de tepkisini çekti. Geçen yıl galaları ücretsiz izleyen 65 yaş üzeri seyircinin indirimi de kaldırıldı. 2012’de festivalin kadın temasına özel olarak kadın seyircilerin 1 TL’ye bilet aldığı düşünülünce festival teyzeleri için biletler 2 yılda % 700 zamlanmış oldu! Yaşanan olumsuzluklara bilet fiyatlarındaki ‘orantısız’ artış da eklenince yarışma filmlerinin galalarında alışılmışın aksine boş koltuk sayısı hayli fazlaydı.AKM’nin karşısında Migros AVM’deki Cinamaximum salonunda yapılan festival gösterimlerinin bile 7,5 TL olduğunu düşününce festival galalarının fiyatlarının 8 TL olması seyirciyi salonlardan uzaklaştıran en önemli etkenlerden biri. Bir kıyas yapmak gerekirse, şu sıralar İstanbul’da devam eden ve dünyanın A sınıfı festivallerinde ödül almış usta yönetmenlerin filmlerinin gösterildiği Filmekimi etkinliğinde hafta içi gündüz seansları 6 TL. Mesela, iki etkinlikte de gösterilen Altın Aslan ödüllü ‘İnsanları Seyreden Güvercin’ filmini hafta içi gündüz seansında Antalya seyircisi 7,5 TL’ye izlerken, İstanbullu sinemasever 6 TL’ye seyrediyor.YÖNETMENLERDEN SANSÜR BİLDİRİSİUlusal Uzun Metraj yarışması, cumartesi günü Neden Tarkovski Olamıyorum? filmi ile başladı. Yönetmen Murat Düzgünoğlu, film sonrası söyleşide ilk önce ‘sansür bildirisi’ okudu. Yarışmada yer alan 12 filmden dokuzunun yapımcı ve yönetmenleri ile birlikte Sinema Eseri Yapımcıları Meslek Birliği (SE-YAP) Başkan Yardımcısı ve Antalya Film Forum Koordinatörü Yamaç Okur, Antalya Film Forum Danışma Kurulu Üyesi Marsel Kalvo, Antalya Film Forum’da yer alan Ak Ejder filminin yapımcısı Funda Alp ve yapımcı İsmail İçen’in de metinde imzası var. ‘Kuzu’, ‘Oflu Hoca’yı Aramak’ ve ‘Guruldayan Kalpler’ filmlerinin yönetmenleri ise bildiriye imza atmadı.Ulusal yarışmadaki her filmin söyleşisinden önce okunacak bildiride, sansürün sinemacılar kadar seyirciyi cezalandırdığı belirtiliyor. Açıklamada, festivaller dışındaki kurumsallaşmış sansür aşamalarına da dikkat çekiliyor: “Sinema Sınıflandırma Kanunu, bakanlıkla temas ve destek alma sürecinin kendisi, belgesellerin dahi eser işletme belgesi alma zorunluluğu sansürün tespit edilmesi daha güç olan yüzünü ortaya kıymaktadır.” Bildiri, sansürü tartışmak için festival içinde bir serbest kürsü kurulacağının ve 17-18 Ekim günlerinde bu konu forumlarda tartışılacağının ilanıyla sona eriyor.Ulusal yarışmada önceki gün gösterilen sahte belgesel (mockumentary) türündeki ‘Oflu Hocayı Aramak’ filminin söyleşisinde yönetmen Levent Soyarslan, filminin festivalde yarışmasının sürpriz olduğunu söyledi. Özen Film’in sahibi Mehmet Soyarslan’ın oğlu olan yönetmen, babasının ilk üç filmde yapımcı ortağı olduğu Recep İvedik filmleri hakkında ise “Sadece 20 dakika dayanabildim.” yorumunda bulundu. Aynı akşam seyirciyle buluşan Venedik ödüllü ‘Sivas’ filminin köpek dövüşü sahnelerine tepki gösteren bazı seyirciler, salonu terk etti.Tabela gerginliğiDün, Ulusal Uzun Metraj Yarışması’ndaki ‘Kumun Tadı’ filminin gala söyleşisi gergin geçti. Filmin bir sahnesinde görünen AK Parti İlçe Başkanlığı tabelası seyircilerin “Neden reklam yapıy
Zaman
Ana Sayfa
14.10.2014
Biletfiyatları‘festivalteyzeleri’nikızdırdıBilet fiyatları ‘festival teyzeleri’ni kızdırdı
Toplam "4" adet haber bulundu!
Sayfa:
Site üzerindeki bütün haberler kaynak belirtilerek dış kaynakların rss servisleri kullanılarak gösterilmektedir.
www.habergec.com site üzerindeki haberlerin doğruluğundan sorumlu değildir.
İletişim:info@habergec.com
Uçak Bileti