Habergec.Com Aranan Kelimeler:inanalım Değerlendirme: 10 / 10 394499
habergec.com
30.05.2012 Çarşamba
Ana Sayfa
:: Detaylı Arama
Kelime(ler) 
Tür 
Yayıncı 
Zaman 
Sırala 







:: Türler

:: Gruplar
 

inanalım

Gözümüze mi Bakana mı inanalım?
Evrensel
20.04.2012
07:09
ENERJİ ve Tabi Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, elektrik faturalarında vatandaştan kayıp-kaçak bölümünün gizlendiği iddialarına ilişkin olarak, “Bizim vatandaşımızdan sakladığımız, gizlediğimiz herhangi bir bilgi, kalem ve herhangi bir sütun olamaz.” dedi. Elekrik faturalarına kayıp-kaçak bölümünün gizlenmesi konusunun hatırlatılarak, “Vatandaş ne ödediğini bilmek zorunda değilmi?” şeklindeki bir soru üzerine Bakan Yıldız, “Burada gizlenen falan herhangi bir rakam yok. Bunu açıkça söylüyorum. Türkiye’deki dağıtım hizmetleri 21 bölgede özelleştikçe, bunla ilgili hesapların, muhasebenin ayrışt
Evrensel
Ekonomi
20.04.2012
GözümüzemiBakanainanalım?Gözümüze mi Bakana mı inanalım?
Kime inanalım?
Milli Gazete
04.02.2012
18:25
Batı dünyası İranı vuracak mı vurmayacak mı? Bu konuda farklı haberler var!... devamı
Milli Gazete
Köşe Yazıları
04.02.2012
Kimeinanalım?Kime inanalım?
Hangisine inanalım Nihat Bey?
Posta
21.01.2012
11:33

Nihat Özdemirin 21 Aralık 2011 Hürriyet gazetesine verdiği röportaj: Eskiden sadece Fenerbahçe konuşuluyordu. Şimdi iddianame açıklandı. Fenerbahçenin yanı sıra 7 Süper Lig kulübü ve bir Bank Asya 1.Lig kulübü iddianamede suçlanıyor. Bütün kulüplerin ve federasyonun bunu düşünmesi lazım. Kulüpler Birliği, bir arada durmalı, 58. madde için birlikte hareket etmelidir. Ben bunu Fenerbahçe için değil, tüm kulüpler için, Türk sporu için istiyorum. Bu, konunun birinci boyutu. 58. madde değişmezse Türk sporu batar. Nihat Özdemirin 20 Ocak 2012 TFF-Kulüpler Birliği toplantısı sonrası yapt...
Posta
Köşe Yazıları
21.01.2012
HangisineinanalımNihatBey?Hangisine inanalım Nihat Bey?
Hangisine inanalım Nihat Bey?
Posta
21.01.2012
11:15

Nihat Özdemirin 21 Aralık 2011 Hürriyet gazetesine verdiği röportaj: Eskiden sadece Fenerbahçe konuşuluyordu. Şimdi iddianame açıklandı. Fenerbahçenin yanı sıra 7 Süper Lig kulübü ve bir Bank Asya 1.Lig kulübü iddianamede suçlanıyor. Bütün kulüplerin ve federasyonun bunu düşünmesi lazım. Kulüpler Birliği, bir arada durmalı, 58. madde için birlikte hareket etmelidir. Ben bunu Fenerbahçe için değil, tüm kulüpler için, Türk sporu için istiyorum. Bu, konunun birinci boyutu. 58. madde değişmezse Türk sporu batar. Nihat Özdemirin 20 Ocak 2012 TFF-Kulüpler Birliği toplantısı sonrası yapt...
Posta
Spor
21.01.2012
HangisineinanalımNihatBey?Hangisine inanalım Nihat Bey?
Hangisine inanalım Nihat Bey?
Posta
21.01.2012
11:15

Nihat Özdemirin 21 Aralık 2011 Hürriyet gazetesine verdiği röportaj: Eskiden sadece Fenerbahçe konuşuluyordu. Şimdi iddianame açıklandı. Fenerbahçenin yanı sıra 7 Süper Lig kulübü ve bir Bank Asya 1.Lig kulübü iddianamede suçlanıyor. Bütün kulüplerin ve federasyonun bunu düşünmesi lazım. Kulüpler Birliği, bir arada durmalı, 58. madde için birlikte hareket etmelidir. Ben bunu Fenerbahçe için değil, tüm kulüpler için, Türk sporu için istiyorum. Bu, konunun birinci boyutu. 58. madde değişmezse Türk sporu batar. Nihat Özdemirin 20 Ocak 2012 TFF-Kulüpler Birliği toplantısı sonrası yapt...
Posta
Son Dakika
21.01.2012
HangisineinanalımNihatBey?Hangisine inanalım Nihat Bey?
Hangi BDP'ye inanalım?
İnternet Haber
30.12.2011
15:58
Uludere sınırı yakınlarında meydana gelen olaylarda hayatını kaybeden 35 kişinin cenaze töreninde ilginç görüntüler yaşanıyor

Devamı İçin Tıklayınız...
İnternet Haber
Son Dakika
30.12.2011
HangiBDPyeinanalım?Hangi BDPye inanalım?
Gördüğümüze mi inanalım söylenene mi? - Mehmet Y. YILMAZ
Hürriyet
15.12.2011
04:08
ÖNCE bir fıkra anlatayım. Çünkü bu fıkra bugün Türkiye’de “ileri demokrasi” olduğunu iddia edenlerin durumunu çok iyi anlatıyor diye düşünüyorum.

Hürriyet
Köşe Yazıları
15.12.2011
Gördüğümüzemiinanalımsöylenenemi?-MehmetYYILMAZGördüğümüze mi inanalım söylenene mi? - Mehmet Y YILMAZ
Gördüğümüze mi inanalım söylenene mi? - Mehmet Y. YILMAZ
Hürriyet
15.12.2011
03:19
ÖNCE bir fıkra anlatayım. Çünkü bu fıkra bugün Türkiye’de “ileri demokrasi” olduğunu iddia edenlerin durumunu çok iyi anlatıyor diye düşünüyorum.
Hürriyet
Köşe Yazıları
15.12.2011
Gördüğümüzemiinanalımsöylenenemi?-MehmetYYILMAZGördüğümüze mi inanalım söylenene mi? - Mehmet Y YILMAZ
Mhp'li Vekillerin Basın Toplantısı
Haber3
02.11.2011
15:32
MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural, Başbakan Recep Tayyip Erdoğanın bedelli askerlikle ilgili açıklamalarına ilişkin, Hangi sözüne inanalım? Referandum öncesi başka bir şey söyledi. Adam gibi yapacaksan yap, yapmayacaksan konuşma. Birileri bizimle oynuyo
Haber3
Son Dakika
02.11.2011
MhpliVekillerinBasınToplantısıMhpli Vekillerin Basın Toplantısı
Bir savaşmadığımız kaldı Fehmi Koru
Star
30.10.2011
02:32
Haberin hangisine inanalım, bilemiyorum; galiba ikisine de inanmamak lâzım...
Star
Köşe Yazıları
30.10.2011
BirsavaşmadığımızkaldıFehmiKoruBir savaşmadığımız kaldı Fehmi Koru
Sony 18 ay sonra dedi ama...
Chip Online
06.09.2011
17:59
Sonyden sızan bu haberegöre 18 ay içerisinde büyük bomba patlayabilir! Peki ama inanalım mı?


Chip Online
Son Dakika
06.09.2011
Sony18aysonradediamaSony 18 ay sonra dedi ama
Sony 18 ay sonra dedi ama...
Chip Online
06.09.2011
17:40
Sonyden sızan bu haberegöre 18 ay içerisinde büyük bomba patlayabilir! Peki ama inanalım mı?
Chip Online
Güncel
06.09.2011
Sony18aysonradediamaSony 18 ay sonra dedi ama
Rakibi önemsemek
Tumspor
06.09.2011
06:07
İlk önce bu takıma inanalım. Turnuva başından beri aynı şeyi söylüyoruz. Ama bizimkiler, kendi ayaklarına kurşunu sıkarken, bizleri de perişan ediyorlar
Tumspor
Son Dakika
06.09.2011
RakibiönemsemekRakibi önemsemek
Başbuğ’a mı inanalım Koşaner’e mi?
Star
29.08.2011
02:48
Prof. İhsan Bal, Koşaner ve Başbuğ’un, terörle mücadele konusunda söyledikleriyle birbirlerini yalanladıklarını, şu ahvalde yapılması gerekenin mücadelenin ana karargâhını Genelkurmay’dan alıp İçişleri Bakanlığı’na taşımak ve sivil iradenin denetimi, göze
Star
Yorum
29.08.2011
Başbuğ’ainanalımKoşaner’emi?Başbuğ’a mı inanalım Koşaner’e mi?
Ne yapalım, inanalım bari
Taraf Gazetesi
27.06.2011
03:43
İngiliz basını, Guus Hiddink?in Chelsea?nin sahibi Abramovich ile görüştüğünü ancak teklifleri Türkiye ile olan sözleşmesine sadık kalmak adına reddettiğini iddia etti
Taraf Gazetesi
Son Dakika
27.06.2011
NeyapalıminanalımbariNe yapalım inanalım bari
Kime inanalım?
Türkiye Gazetesi
23.06.2011
02:12
FORLAN’DA SÜRE 4 TEMMUZ G.Saray’ın transfer etmek istediği Forlan ve Reyes için Atletico Madrid’in Spor Direktörü Jose Luis Perez Caminero, “Reyes kalacak. Forlan’ın ise 4 Temmuz’a kadar vakti var” dedi. Cadenaser radyosuna açıklamalarda bulunan Caminero, G.Saray’la görüştüklerinde sadece gelen teklifleri dinlediklerini ve bunları futbolcuların menajerlerine ilettiklerini belirterek, “Türkler müzakereden ne anlıyor bilmiyorum. Biz büyük bir kulübüz gelen teklifleri dinlemek bizim zorunluluğumuz. Forlan için gelen teklifi de dinledim ve menajerine ilettim. Eğer 4 Temmuz’a kadar gelen teklifleri kabul etmezse bizimle yeni sezon hazırlıklarına başlayacak” dedi. DÜRÜST: DEFTER KAPANMADI Reyes, twitter’dan gönderdiği mesajda, “Onlara, bu kulüpt ...
Türkiye Gazetesi
Son Dakika
23.06.2011
Kimeinanalım?Kime inanalım?
Adamınız dökülüyor
Haber7
18.06.2011
07:10
Hangi Kılıçdaroğlu’na inanalım? Bu kafayla görüşme kapılarını sonuna kadar açsa ne olur, kapatsa ne olur! Oynamaya niyeti olmadıktan sonra...
Haber7
Son Dakika
18.06.2011
AdamınızdökülüyorAdamınız dökülüyor
El Kaide uzmanı: ABD’ye neden inanalım?
T24
03.05.2011
23:24
11 Eylül, Madrid, Londra ve İstanbul dahil olmak üzere çeşitli bombalı saldırıların arkasındaki isim olarak bilinen El Kaide lideri Usame Bin Ladin, bu kez ölümüne ilişkin sorularla dünyanın gündeminde.
T24
Son Dakika
03.05.2011
ElKaideuzmanıABD’yenedeninanalım?El Kaide uzmanı ABD’ye neden inanalım?
El Kaide uzmanı: ABD’ye neden inanalım?
T24
03.05.2011
23:21
11 Eylül, Madrid, Londra ve İstanbul dahil olmak üzere çeşitli bombalı saldırıların arkasındaki isim olarak bilinen El Kaide lideri Usame Bin Ladin, bu kez ölümüne ilişkin sorularla dünyanın gündeminde.
T24
Güncel
03.05.2011
ElKaideuzmanıABD’yenedeninanalım?El Kaide uzmanı ABD’ye neden inanalım?
El Kaide uzmanı: ABD’ye neden inanalım?
NTV
03.05.2011
21:19
ABDnin Usame Bin Ladin’in öldürüldüğünü duyurmasıyla birlikte, bunun gerçek olup olmadığı soruları sorulmaya başlandı. Bin Ladin ile röportaj yapan 3 gazeteciden biri olan Abdülbari Atwan da, soru işaretlerine dikkat çekti ve ABD’ye neden inanalım? diye sordu.
NTV
Dünya
03.05.2011
ElKaideuzmanıABD’yenedeninanalım?El Kaide uzmanı ABD’ye neden inanalım?
Hangi sözünüze inanalım hocam?
Radikal
16.04.2011
09:21
ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Demir şifre iddialarının ortaya çıktığı andan itibaren tepkilerin odağında. Demirin çelişkili açıklamaları tepkileri arttırıyor - BETÜL KOTAN
Radikal
Güncel
16.04.2011
Hangisözünüzeinanalımhocam?Hangi sözünüze inanalım hocam?
Hangi sözünüze inanalım hocam?
Radikal
16.04.2011
09:10
ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Demir şifre iddialarının ortaya çıktığı andan itibaren tepkilerin odağında. Demirin çelişkili açıklamaları tepkileri arttırıyor
Radikal
Ana Sayfa
16.04.2011
Hangisözünüzeinanalımhocam?Hangi sözünüze inanalım hocam?
Kime inanalım?
Gazete Şok
11.04.2011
05:04
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Sürmene’de petrol bulunduğu yolunda yapılan açıklamaların doğru olmadığını, TPAO Genel Müdürlüğü’nün bu konuda erken açıklama yaptığını söyledi. Yıl...
Gazete Şok
Son Dakika
11.04.2011
Kimeinanalım?Kime inanalım?
Demirtaş'tan Bosnalı Mutki göndermesi ....
Radikal
16.02.2011
12:45
BDP lideri Demirtaş, Başbakan Erdoğana seslendi: Bosnada toplu mezarlar için yaptığınız konuşmayı gelin Mutkide yapın samimiyetinize inanalım ....
Radikal
Politika
16.02.2011
DemirtaştanBosnalıMutkigöndermesiDemirtaştan Bosnalı Mutki göndermesi
Neye inanalım ne yiyelim - Prof. Dr. Osman MÜFTÜOĞLU
Hürriyet
14.02.2011
10:12
Obezite, diyabet, hipertansiyon, kalp damar hastalıkları, kanserlerin neredeyse tamamı öncelikle beslenme yanlışlarıyla ilişkili. Ama önemli bir sorun var:
Hürriyet
Köşe Yazıları
14.02.2011
Neyeinanalımneyiyelim-ProfDrOsmanMÜFTÜOĞLUNeye inanalım ne yiyelim - Prof Dr Osman MÜFTÜOĞLU
Neye inanalım ne yiyelim
Hürriyet
14.02.2011
10:07
Neye inanalım ne yiyelim
Hürriyet
14.02.2011
02:09
Neye inanalım ne yiyelim - Prof. Dr. Osman MÜFTÜOĞLU
Hürriyet
14.02.2011
02:07
Obezite, diyabet, hipertansiyon, kalp damar hastalıkları, kanserlerin neredeyse tamamı öncelikle beslenme yanlışlarıyla ilişkili. Ama önemli bir sorun var:

Hürriyet
Köşe Yazıları
14.02.2011
Neyeinanalımneyiyelim-ProfDrOsmanMÜFTÜOĞLUNeye inanalım ne yiyelim - Prof Dr Osman MÜFTÜOĞLU
Demirtaş'tan Bosnalı Mutki göndermesi
Radikal
02.02.2011
20:19
BDP lideri Demirtaş, Başbakan Erdoğana seslendi: Bosnada toplu mezarlar için yaptığınız konuşmayı gelin Mutkide yapın samimiyetinize inanalım
Radikal
Politika
02.02.2011
DemirtaştanBosnalıMutkigöndermesiDemirtaştan Bosnalı Mutki göndermesi
Demirtaş'tan Bosnalı Mutki göndermesi
Radikal
02.02.2011
09:53
BDP lideri Demirtaş, Başbakan Erdoğana seslendi: Bosnada toplu mezarlar için yaptığınız konuşmayı gelin Mutkide yapın samimiyetinize inanalım
Radikal
Ana Sayfa
02.02.2011
DemirtaştanBosnalıMutkigöndermesiDemirtaştan Bosnalı Mutki göndermesi
Başbakan hedefi gösterdi
Samanyolu Haber
30.01.2011
01:08
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Denizlideki işadamlarıyla yaptığı toplantıda yapaılacakları sıraladı.

Başbakan , Hedefimiz salt bir haziran seçimleri değil. Hedefimiz 2014, 2020 değil. Biz şimdiden 2023ü planladık. Yani, Cumhuriyetimizin 100. kuruluş yıldönümünü... dedi. Başbakan Erdoğan, Denizlide Colossae Oteldeki Denizli İşadamlarıyla Buluşuyor toplantısında yaptığı konuşmada, şunları söyledi: Hedefimiz salt bir haziran seçimleri değil. Hedefimiz 2014, 2020 değil. Biz şimdiden 2023ü planladık. Yani, Cumhuriyetimizin 100. kuruluş yıldönümünü... Bunu şimdi planlamadık. Yola çıkarken planladık. Şimdi ilk alt yapıyı yaptık. Artık cek-cakla konuşan bir iktidar değil. Yaptık, ettik şimdi bu teminatla geleceği kuracağız diyen bir iktidarın şu anda aktörleri olarak konuşuyoruz. Yani, birileri bir şeyler söylüyor. Şu kadar vereceğim, şu kadar edeceğim, şunu yapacağım, bunu edeceğim. Ama kimse kalkıp şunu sormuyor: Nasıl yapacaksın, nasıl edeceksin? Bunu soran var mı? Çünkü bunu sordukları zaman söyleyecekleri bir şey yok. Zira, bekâra karı boşamak kolay. Her şeyi söylersin. Şu kadar vereceğim, bu kadar edeceğim dersin. Hadi, nasıl yapacaksın bunu söyle. Ona gelince hiçbir şey yok. Ama bizim böyle bir derdimiz yok. Biz yaptık. Milletle, sanayicimizle, tüccarımızla beraber yaptık; tıkalı olan yolları açtık, temizledik ve hamdolsun bu günlere geldik. İnşallah Türkiyeyi her alanda kalkınmış dünyanın en büyük ekonomisinden biri olmuş ülke olarak görmek istiyoruz. HİÇBİR HEDEF ULAŞILAMAZ DEĞİL Erdoğan, 8 yılda 15 bin kilometre yol yaptıklarını;2023 yılına kadar 15 bin kilometre yol daha yapacaklarını kaydetti. Başbakan Erdoğan, Artık hiçbir hedef, evelallah beşer ölçüleri içinde, insan ölçüleri içinde ulaşılamaz değil, yeter ki buna inanalım, yeter ki bu hedeflere ulaşabileceğimize inanalım. Yaptık yine yaparız. dedi. Başbakan Erdoğan, şöyle devam etti: Elbette Denizliye gelip de Denizli horozlarını anmamak olmaz. Bir atasözünde şunu söylüyor: Horoz ne kadar öterse ötsün civciv tavuğun dıkdıkına bakar. Bu sizin, Denizlinin... Yani sözün özü şu; kimin ne dediği, ne söylediği, neyi nasıl gördüğü ve nasıl inkar ettiği önemli değil. Yapılan kendisini gösteriyor. Ve benim milletim de yapılanı görüp, hissediyor, bizzat yaşıyor. CHP GENEL BAŞKANI ERZURUM YERİNE BATMANA GİDECEKTİ Başbakan Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlunu da andığı konuşmasında, şunları söyledi: Ana muhalefet partisinin genel başkanı geçen hafta Erzurum uçağı diyerek Batman uçağına biniyordu. Ve neredeyse Erzuruma gidiyorum diyerek Batmana uçacaktı. Neyse ki hata son anda fark edildi, olay düzeltildi. Tabi, CHP Genel Başkanı son anda Erzurum uçağına bindiyse de Erzurumda, sanki Erzurumda değil de sanki dünyanın başka bir şehrindeymiş gibi açıklamalar yaptı. Erzurumda konuşurken kendisini nerede hangi şehirde hissediyordu bilemem. KILAVUZU DADAŞ OLSAYDI PALANDÖKENİ ANLATIRDI Erdoğan, Ama Erzurumda çok ciddi bir görme sorunu yaşadığını -kusura bakmayın- söylemek durumdayım. Şu anda Erzurumda şehrin neresinde olursanız olun kafanızı kaldırdığınızda; bir, bembeyaz örtüsü ile adeta bir rahmet olarak, bir bereket olarak yağmış karla örtülü Palandöken. İki, Erzurumun ortasında yükselen devasa atlama kulelerini görüyorsunuz. Dadaşa sor, bunu anlatsın. Ama tabi kılavuzu farklı. Halbuki kılavuzu Dadaş olsaydı Palandökeni anlatırdı, atlama kulelerini de anlatırdı. Erzurum sokaklarını şöyle 5 dakika turladığınızda uluslararası bir spor organizasyonunun heyecanını hissediyorsunuz. Biraz daha şehre nüfus ettiğinizde 8 yıldır gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla birlikte Universiad için yaptırdığımız 650 trilyonluk yatırımları, uluslararsı standartlardaki spor merkezlerini görürsünüz. şeklinde konuştu. AÇILIŞTA GÖZLERİM YAŞARDI Erdoğan, şöyle devam etti: Perşembe akşamı Universiadın açılış törenlerinde modernize ederek Erzuruma kazandırdığımız o stadyumda benim inanın gözlerim doldu. Göğsüm kabardı. 58 ülkeden 3 bini aşkın genç sporcu bizim önümüzden, stadı hıncahınç dolduran seyircilerin önünden geçerek adeta bir dünay tablosu, bir kardeşlik tablosu sergilediler. Sadece Erzuruma, sadece Türkiyeye değil canlı yayınla açılışı yayınlayan 80 ülkeye biz Erzurumu, Dadaş ruhunu, atabarını gösterdik. Sadece benim değil, eminim ki o coşkuya tanık olan herkesin gözleri buğulandı. Çok daha önemlisi; 80 yaşındaki amcamızla 10 yaşındaki çocuğumuz atın üzerinde cirit taşırken eminim ki bütün Türkiyenin göğsü kabardı. GURURLANMAK İÇİN AK PARTİLİ OLMAYA GEREK YOK Erdoğan, 5 kıtanın sporcuları orada atabarını seyrederken ben inanıyorum ki sadece Erzurum değil 74 milyon Türkiye vatandaşı bundan gururlandı. Bundan gururlanmak için AK Partili olmaya gerek yok; sağcı, solcu, sosyalist olamaya gerek yok. Orada bu milletin her bir ferdini gur
Samanyolu Haber
Son Dakika
30.01.2011
BaşbakanhedefigösterdiBaşbakan hedefi gösterdi
Erdoğan: Artık hiçbir hedef, ulaşılamaz değil, yeter ki inanalım
Zaman
30.01.2011
00:21
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Artık hiçbir hedef, evelallah beşer ölçüleri içinde, insan ölçüleri içinde ulaşılamaz değil, yeter ki buna inanalım, yeter ki bu hedeflere ulaşabileceğimize inanalım. Yaptık yine yaparız dedi.
Zaman
Son Dakika
30.01.2011
ErdoğanArtıkhiçbirhedefulaşılamazdeğilyeterkiinanalımErdoğan Artık hiçbir hedef ulaşılamaz değil yeter ki inanalım
Şahin ve Gül'e inanalım mı?
GazetePort
28.01.2011
04:07
Çok az evet ama aslen hayır. Yani, Meclis Başkanı Mehmet Ali Şahin’e bir parçacık inanabiliriz ama…
GazetePort
Köşe Yazıları
28.01.2011
ŞahinveGüleinanalımmı?Şahin ve Güle inanalım mı?
Ulaşım zamları Kadıköy'de düzenlenen mitingle protesto edildi
Samanyolu Haber
23.01.2011
16:07


Kadıköyde Ezilenlerin Sosyalist Partisi (ESP) ve bazı sivil toplum kuruluşları, ulaşım zamlarını protesto etti. Meydana toplanan yaklaşık bin kişi, AK Parti aleyhinde sloganları attı. ESP Genel Başkanı Figen Yüksekdağ, bıçağın kemiğe dayandığını belirterek, siyasi iktidarın kimyasının bozulduğunu söyledi. Ulaşım zamlarını protesto etmek için Kadıköyde toplanan ESP üyeleri ve STKlar meydanda bir araya geldi. AK Parti aleyhinde sloganlar atarak mitingin yapılacağı alana gelen grup üyeleri, tencere ve tavalarla protestolarını yaptı. Miting alanına gelen yaklaşık bin kişiye seslenen Figen Yüksekdağ, zam ve vergi soygunun geldiği noktaya karşı gelmek için toplandıklarını söyledi. Siyasi iktidarın hiçbir şey yapmadığını savunan Yüksekdağ, Başbakanın ve bakanlar, Günlük 1 dolardan aşağıya geliri olmayan yok. Bununla öğünüyorlar. İstatistik kurumları ise yılda 203 kişinin öldüğünü söylüyor. Hanginizin söylediğine inanalım. dedi. Siyasi iktidarın yalandan kimyasının bozulduğunu savunan Yüksekdağ, Bu halkın da kimyasını bozmaya çalışıyor. Bu halk haksızlığın sömürünün ve zulüm saltanatının üzerine yürüyerek kendi mücadelesini geliştirecektir. diye konuştu. ESP İstanbul İl Başkanı Hülya Gerçek ise AK Parti hükümetinin yeni yılda yeni zamlar getirdiğini söyledi. AK Partinin krizin teğet geçtiğini söylediğini hatırlatan Gerçek, Kriz, sermayedarları teğet geçti. Ama işçilerin emekçilerin yaşamlarının bütün alanlarında yıkım olarak yaşanmaya devam ediyor. Yoksulluğu bitirdik diyorlar ama 2,5 aylık Kübralar açlıktan ölüyor. şeklinde konuştu. Gruplar, yapılan açıklamaların ardından olaysız dağıldı.
Samanyolu Haber
Son Dakika
23.01.2011
UlaşımzamlarıKadıköydedüzenlenenmitingleprotestoedildiUlaşım zamları Kadıköyde düzenlenen mitingle protesto edildi
İstanbul'da büyük zirve!
Samanyolu Haber
22.12.2010
21:51
Başbakan Recep Tayyip Erdoğanın, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı (EİT) 11. Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesine katılmak üzere İstanbulda bulunan devlet başkanları onuruna akşam yemeği verdi.

Erdoğan, Dolmabahçedeki Başbakanlık Çalışma Ofisinde verdiği yemekte, konuklarını kapıda karşıladı. Yemeğe; Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev, Afganistan Devlet Başkanı Hamid Karzai ve Irak Cumhurbaşkanı Celal Talabaninin de aralarında bulunduğu devlet ve hükümet başkanları katıldı. Yemekte, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu ile zirveye katılan ülkelerin dışişleri bakanları da hazır bulundu. MUHTEŞEM BİR EKONOMİK POTANSİYELİ BARINDIRIYOR Başbakan Erdoğan, konuk devlet başkanlarına hitaben yaptığı konuşmada, iki yıla yakın bir süre ECO dönem başkanlığını yürüten İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejadı tebrik ederek, şunları söyledi: Ekonomik İşbirliği Teşkilatı, eşsiz jeo-stratejik konumu ve doğu-batı arasındaki birleştirici özelliği nedeniyle tüm dünyada dikkat çeken bölgesel-ekonomik oluşum konumuna yükseldi. Örgütümüz 8 milyon kilometrekarelik bir alanda 400 milyon nüfusu temsil ediyor. Bu bölge geniş tabii kaynakları ve dinamik işgücü ile büyük bir kalkınma potansiyelini, muhteşem bir ekonomik potansiyeli barındırıyor. Bu avantajlarımızı özellikler ülkelerimiz ve halklarımız için bir fırsata dönüştürmek noktasında ECOnun önemli bir imkan olduğuna inanıyorum. Erdoğan, Umarım, yarın kabul edilecek İstanbul Bildirisi, örgütümüzün geleceğe dönük vizyonuna zengin katkı sağlayacak ve işbirliği temelinde hedeflerimize ulaşmakta bize yol gösterecektir. dedi. Türkiye ekonomik krizi en az etki ile atlatan ülkelerden biri oldu. Aldığımız tedbirler krizde Türkiyeyi farklı bir konuma taşıdı. diyen Erdoğan, Türkiyenin büyüme rakamları ile dünyada ilk sıralarda, Avrupada da birinci sırada yer aldığını hatırlattı. ÇOK BÜYÜK ÖZGÜVENE SAHİBİZ Türkiyenin çok büyük bir özgüvenle geleceğe doğru ilerlediğini vurgulayan Erdoğan, şunları söyledi: ECO üyesi tüm ülkelerin de böyle bir özgüvene sahip olmasını; küresel ekonomide bugünkünden çok daha etkin olmalarını gönülden arzu ediyoruz. Hiç kuşkusuz bölgemizin istikrarı, huzuru, barışın, işbirliği ve dayanışmanın daha da artırılmasından geçiyor. Bölgemizdeki tüm meseleleri geride bıraktığımızda, barış, adalet ve huzuru geliştirdiğimizde, kültürel ortak paydaları daha fazla işlettiğimizde inanıyorum ki bu bölge dünyanın ekonomik cazibe merkezine, ekonomik güç merkezine dönüşecektir. Türkiye olarak barış huzur ve adaletin ekonomik kalkınmada önemli bir faktör ve itici güç olduğuna inanıyor, bunun için de çaba harcıyoruz. SIFIR SORUN İLKESİNİ BENİMSEMENİZ HALKLARIMIZIN YARARINA OLACAKTIR Başbakan Erdoğan, şöyle devam etti: Sekiz yıl önce hükümetimiz dış politikada sıfır sorun ilkesini benimsedi ve bunun gereklerini yerine getirdi. Bugün bu çabalarımızın çok ciddi ve yararlı sonuçlar verdiğine; bölgesel işbirliklerinin çok geliştiğine, bölge ülkelerinin hep birlikte şahit oluyoruz. Türkiyenin mücadelesi verdiği sıfır sorun politikasının ECO bölgesinde de benimsenmesi, ülkelerimizin ve halklarımızın geleceği adına mutlaka yaralı sonuçlar doğuracaktır. Bizim ülkelerimiz refahı da, huzur ve istikrarı da, demokrasi ve evrensel insan haklarını da fazlasıyla hak ediyor. İnsanımıza en güzel hizmeti verebilecek potansiyele ziyadesi ile sahibiz. Yeter ki buna inanalım, yeter ki bu noktada özgüvenimiz olsun. Yemeğe, Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev, Pakistan Cumhurbaşkanı Asıf Ali Zerdari, Irak Cumhurbaşkanı Celal Talabani, Afganistan Cumhurbaşkanı Hamid Karzai, Kırgızistan Cumhurbaşkanı Roza Otunbayeva, Tacikistan Cumhurbaşkanı İmamali Rahman, Kazakistan Başbakanı Karim Masimov ile Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Kazakistan Başbakan Yardımcısı Asset Issekeshev, Azerbaycan Dışişleri Bakanı Elmar Mammadyarov, Tacikistan Dışişleri Bakanı Hamrokhon Zarifi, Katar Ekonomi ve Maliye Bakanı Hussain Kamal, Afganistan Dışişleri Bakanı Zalmai Rassoul ve Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Genel Sekreteri Yahya Maroufi katıldı.
Samanyolu Haber
Son Dakika
22.12.2010
İstanbuldabüyükzirveİstanbulda büyük zirve
Koyun kamerayı odaya görüp inanalım size!
Haber7
21.12.2010
08:32
Şu Mehmet Haberal’ı görüyor musunuz.. Mahkemelerden bile güçlü bir adam. Devlet gibi.. Devletin içinde, ayrı bir devlet. Zaten suçlama da o değil miydi? Devlet içinde, devlet oldukları suçlaması. “Derin devlet” oluşumu suçlaması..
Haber7
Son Dakika
21.12.2010
KoyunkamerayıodayagörüpinanalımsizeKoyun kamerayı odaya görüp inanalım size
Buna inanalım mı?
Haber Türk
09.12.2010
07:26
Trabzonda yaşanan olay görenleri şaşkına çevirdi, duyanları hayrete düşürdü...
Haber Türk
Son Dakika
09.12.2010
Bunainanalımmı?Buna inanalım mı?
Ruşen Çakır'a soğuk duş !
Samanyolu Haber
14.10.2010
15:22
Tanınmış gazeteci hakkında belge ve yıllar sonra gelen ŞOK İTİRAF

Dev-Genç üyesi olduğu yönündeki belgeyi inkar eden ve savcıya yalan söyleyen Ruşen Çakırın, örgüte yardım ve yataklıktan tutuklanan Hanefi Avcı konusunda gerçekten gazetecilik yaptığına nasıl inanalım? Tarih: 15 Aralık 2009. Tozlu arşivlerden ilk kez bir belge gün yüzüne çıkarıldı. 30 yıl önceye ait belge, bugün ünlü bir gazeteciyle ilgiliydi. Haberin kahramanı Ruşen Çakırdı. Çakırı bile şok edecek belge, ünlü gazetecinin Dev-Sol sanığı olarak savcılıktaki ifade tutanağıydı. Haberimiz yayınlandığında büyük ses getirdi. Tüm internet sitelerinin manşetine oturdu. Peki o ifade tutanağında Çakır ne dedi? Aynen şunu söyledi: Yani o gün savcı karşısında örgüt üyeliğini inkar etti. Peki 30 yıl sonra örgüt üyeliğini itiraf eden kimdi? Ruşen Çakır. Nerede? Kendisine en fazla ?destek? çıkan bir medya sitesinde. Dev-Genç mücadelesini aynen şöyle anlattı: Bu açıklamayı ne zaman yaptı? 18 Ocak 2010 günü gazeteciler.com adlı sitede. Peki bugün Ruşen Çakır bugün neyin mücadelesini veriyor? Hanefi Avcının ?aklanması? mücadelesi elbette. Avcının yakın halkasındaki bir gazeteci olduğunu deşifre eden Çakır, Avcıya komplo yapıldığı yönünde bir propagandanın da sözcüsü adeta. Peki Ruşen Çakır yalan söyler mi? 30 yıl önce savcıya söylemiş. ?Örgüt üyesi değilim demiş. Ama bugün kendisi örgüt üyesi olduğunu itiraf ediyor. Şimdi merak ediliyor? Ruşen Çakır Avcı konusunda gerçekten gazetecilik mi yapıyor? Ben iddia edildiği gibi yasadışı herhangi bir örgüt üyesi olmadığım gibi liseli Dev-Genç örgütü içinde de herhangi bir görev almadım ve liseli Dev-Genç bültenini çıkarmadım ve örgütün eğitim komitesi işlemlerini üzerime almadım. Ben yalnız kız arkadaşım olan Bedia Oğuru tanırım. Haluk kod adlı Yalçın Arıkanı tanımam. Erkanı tanırım, Galatasaray Lisesinden tanırım zira kendisi Galatasaray Lisesinde öğrenciydi ben de aynı lisede öğrenciydim. Murat Toros Gürkayayı tanımam, Zerrin kod adlı Zekiye Yıldırımı tanımam, Alişan Yalçını da tanımam. Zeynep kod adlı Sibel Özeri de tanımam dedi. Polisteki 6.4.1981 günlü ifadesi okunup soruldu. Ben bu ifademi gözlerim bağlı olarak imzaladım kabul etmiyorum dedi ifadesi okundu imzası alındı.? Kaynak:
Samanyolu Haber
Son Dakika
14.10.2010
RuşenÇakırasoğukduşRuşen Çakıra soğuk duş
Hangisine inanalım?
Vatan Gazetesi
08.10.2010
17:13
Meteoroloji uyardı, valilikten gelen açıklama ise çok farklı
Vatan Gazetesi
Son Dakika
08.10.2010
Hangisineinanalım?Hangisine inanalım?
Balık etinde sevindirici haber
Samanyolu Haber
23.09.2010
21:26
Sağlık Bakanı Recep Akdağ Türkiye karasularınada 20 balık türünde yapılan araştırmalarda herkesi sevindirecek sonuçların ortaya çıktığını söyledi.

Sağlık Bakanı Recep Akdağ, Türkiyenin denizlerindeki balıklarda,toksik madde açısından bir risk bulunmadığını bildirdi. Sağlık Bakanlığı Kanserle Savaş Dairesi Başkanlığı tarafından, halkın kanser konusuna dikkatini çekmek ve kanser hastalığı hakkında farkındalığın devamını sağlamak amacıyla, Çankaya Belediyesi Çağdaş Sanatlar Merkezinde Kanserden Korunabiliriz konulu resim sergisi açıldı. Serginin açılışına katılan Bakan Akdağ, yarışmada dereceye giren öğrencilerle birlikte kurdeleyi kesti. Kurdele kesilirken bir kız çocuğuna öncelik veren Akdağ, Bayanların önceliği var. Anayasaya bile koyduk dedi. Yarışmada, birinciye 3 bin, ikinciye 2 bin, üçüncüye bin lira ödül ve boya seti hediye edildi. Sergiyi bir süre gezdikten sonra konuşan Akdağ, bugün adının bile insanları ürküten kanser hastalığı ile sanatı bir araya getirerek, hastalık hakkındaki farkındalığı artırmaya çalıştıklarını söyledi. İlköğretim yaşındaki çocukların, 2009-2010 eğitim-öğretim yılı içinde konu ile ilgili resim yaptıklarını anlatan Akdağ, jüri üyelerinin yarışma sonucunda 1., 2., 3., jüri özel ödülü ve mansiyon kazanan öğrencilerin eserlerini belirlediklerini dile getirdi. Kanserin, modern dünyada ölüme en çok neden olan hastalıklardan biri olduğunu belirten Akdağ, Türkiyede yılda yaklaşık 150 bin yeni kanser vakası bekliyoruz. Ancak önümüzdeki 20 yılda eğer tedbir almazsak bu sayı iki misline çıkabilir. Tedbir alırsak bu şekilde artmaz uyarısında bulundu. Akdağ, tedbir için yaşam biçiminin değiştirilmesi, sigara ve alkolden uzak durulması gerektiğine işaret ederek, sigara yasağının kahvehanelerde kaldırılması konusunda Anayasa Mahkemesindeki dava ile ilgili değerlendirmede bulundu. Akdağ, Bugünkü çağdaş dünyada hukukun bu şekilde yorumlanmasını anlamak mümkün değil. Ben inanıyorum ki Anayasa Mahkemesi bu hususta hukukun, bilimin, sağlığın ve sağduyunun yanında duracaktır. Bir sıkıntıya gelecekte inşallah uğramayacağız, aksi takdirde ülkemize yazık olur diye konuştu. Kanserden korunmada sigara tüketiminin bırakılmasıyla birlikte erken teşhisin de çok önemli olduğuna değinen Akdağ, bütün şehirlerde KETEM isminde kanser tarama merkezleri kurulduğunu anımsattı. Vatandaşların buralara müracaat ederek kontrollerini yaptırmalarını öneren Akdağ, taramaların ücretsiz yapıldığını vurguladı. Akdağ, kanser tedavisi ile ilgili herkesin aklına geleni söylememesi gerektiğini belirterek, Bu yanlış bilgilenmemize neden olabilir. Her önüne gelene sanki uzmanmış gibi kulak kabartarak kendimize ve yakınlarımıza zarar vermeyelim. Hekimlerimize inanalım dedi. Konuşmasının ardından gazetecilerin sorularını yanıtlayan Akdağ, bir gazetecinin, Tarım ve Köyişleri Bakanlığı, marketlerde işlenmiş olarak satılan etlerde virüs tespiti yaptı. Çok da virüs olduğu ortaya çıktı. Yaklaşık 12 ürünün 8inde virüs belirlendi. Bakanlık olarak bir çalışma yapacak mısınız? sorusuna, şu yanıtı verdi: Söylediğiniz kadar yaygın bir durum yok. Virüs lafı da çok kullanıldı, aslında bakteri. Halk açısından mikrop diyebiliriz. Tarım ve Köyişleri Bakanlığımız geçmişte hiç olmadığı kadar düzenli bir şekilde, sektörü bu açıdan kontrol etmektedir. Belki, bizden önceki dönemlerden 10 misli kontrol yapılıyor. Buna benzer birtakım mahsurlu durumların ortaya çıkması da ancak böyle oluyor. Bahsedilen konu ile ilgili yaygın bir durumdan bahsedilemez. Tarım ve Köyişleri Bakanlığı, bu meseleyi takip ediyor, gerekli açıklamaları da yapıyor. Türkiyenin denizlerindeki balıklarda toksik madde incelemesi yapılıyordu. Analiz sonuçları beli oldu mu? sorusu üzerine Akdağ, Bununla ilgili hepimizin yüzünü güldürecek sonuçlar ortaya çıktı. Çok ciddi bir çalışma yapıldı. Bilim adamlarımızla, çerçevesi, metodolojisi iyi belirlenmiş bir çalışmaydı. Araştırmalar bitti. Ülkemizde, şu anda balıklarla ilgili herhangi bir risk yok. Tespit edilmiş bir risk yok dedi. Sağlık Bakanlığı Kanserle Savaş Dairesi Başkanı Prof. Dr. Murat Tuncer de konuya ilişkin şu bilgileri verdi: Ülkemizin dört tarafındaki denizlerdeki halkımız tarafından en sık tüketilen yaklaşık 20 civarındaki tür balığı inceledik. Sonuçlara göre, denizlerimizden çıkan balıklarda, özellikle Karadeniz ve Marmara sonuçlandı, Ege ve Akdeniz için de önümüzdeki günlerde risk analizleri yapılacak. Halkımız için en ufak korkulacak bir şey yok. Rahatlıkla tüketebilecekleri ortaya çıktı. Sürekli bu sonuçları izleyeceğiz. Sonuç olarak, risk analizlerimiz herhangi bir risk olmadığını, rahatlıkla tüketilebileceğini gösteriyor.
Samanyolu Haber
Son Dakika
23.09.2010
BalıketindesevindiricihaberBalık etinde sevindirici haber
Erdoğan: Kimse milletin kararını sorgulayamaz
Samanyolu Haber
10.09.2010
23:47
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Halk oylamasında vatandaşımızın kullanacağı oy hangi yönde olursa olsun saygındır, muteberdir. Asıl olan milletimizin iradesidir, tercihidir, kararıdır. Kimse milletin kararını küçümseyemez, sorgulayamaz, hor göremez dedi.

Erdoğan, TRT-1de yayımlanan halk oylaması propaganda ek konuşmasına başlarken tüm vatandaşların Ramazan Bayramını kutladı. 73 milyon Türkiye Cumhuriyeti vatandaşının, bu ülkenin bir ferdi, bu aziz milletin bir mensubu olmanın gururunu yaşadıklarını ifade eden Erdoğan, milletin üzerinde yaşadığı bu toprakların tarih boyunca kardeşliğin, dayanışmanın, paylaşmanın zemini olduğunu söyledi. Erdoğan, şöyle devam etti: Gün geldi hüznü paylaştık, kederi paylaştık. Gün geldi zafer coşkusunu, Kurtuluş heyecanını, sevinci, mutluluğu paylaştık. Yıkılanı her zaman yeniden yapmasını hem de çok güçlü şekilde yapmasını başardık. Birlik içinde, beraberlik içinde her zaman istiklalimize düşkün olduk, her zaman gözlerimizi istikbale çevirdik. Bizler 73 milyon gururlu, onurlu insanlarız. Çünkü tarihimizde Mevlana var, Yunus Emre var, Pir Sultanımız, Hacıbektaşımız, Karacaoğlanımız, Ahmed-i Hanimiz, Mimar Sinanımız, Mehmet Akifimiz var. Bizim tarihimizde İstiklal Mücadelesi kahramanı Gazi Mustafa Kemal, demokrasi mücadelesi kahramanı Adnan Menderes, dünyaya açılma mücadelesi kahramanı Turgut Özal var. Ne mutlu bize ki, var olduğu her yerde adaleti, kardeşliği, hakkı savunan dünyada eşine benzerine rastlanmayan bir sevgi medeniyetimiz var. -BÜYÜK TÜRKİYENİN ÖNÜNÜ AÇAN TARİHİ BİR ADIM...- Bize küçük düşünmek yakışmaz diyen Erdoğan, büyük düşünmek, büyük hedefler koymak ve büyük adımlar atmak zorunda olunduğunu, tarihin, kültürün, medeniyetin ve ülkeyi emanet eden şehitlerin bunu emrettiğini söyledi. Yoksulluğun bu ülkenin kaderi olmadığını vurgulayan Başbakan Erdoğan, şunları söyledi: Yolsuzluk, yasaklar bu ülkenin kaderi değildir, olamaz. Hiçbir olumsuzluğa boynumuzu bükemeyiz. Çaresizliğe rıza gösterenlerden, haksızlık karşısında susanlardan olamayız. Cumhuriyeti hep birlikte kurduk, hep birlikte yücelttik. Bir milleti yokluktan, yoksulluktan bu seviyelere hep birlikte kavuşturduk. Son 8 yılda güzel ülkemiz için, milletimiz için çok büyük yatırımları hep birlikte gerçekleştirdik. Bu ülke artık AB ile onurlu bir şekilde katılım müzakerelerini yürütüyor. Bu ülke BM Güvenlik Konseyinde küresel barışa hizmet ediyor. Bu ülke Medeniyetler İttifakı gibi küresel barış projesine liderlik yapıyor. AB Parlamenter Konseyinde artık bir Türk başkan var. Ortadoğu barış sürecinde Türkiye var. Kafkasya barışı için, Balkanlar için, Asya için, Afrika için, yoksullar için yüreğini ortaya koyan bir Türkiye var. Artık Türkiye Cumhuriyeti pasaportu onurla gösteriliyor. Artık Türk lirası gururla taşınıyor. Bunların daha fazlasını yapmak mümkün ve yapacağız da. Yeter ki kendimize inanalım, birbirimize güvenelim. 12 Eylülde oylayacağımız Anayasa değişikliği büyük Türkiyenin önünü açan tarihi bir adımdır. 13 Eylül sabahında Yeni bir Türkiyeye uyanılacağını ifade eden Erdoğan, geleceğe daha umutla bakılacağını söyledi. Başbakan, şöyle devam etti: Demokrasinin, hukukun, hizmetin, yatırımın önündeki engelleri kaldırmamız durumunda 21. yüzyıl, Türkiye yüzyılı olacak. Biz buna gönülden inanıyoruz, yürekten inanıyoruz. Türkiye, dünyanın en büyük 10 ekonomisi arasında yer alacak diyoruz. Bu hedef için gece gündüz çalışıyoruz. 2023e buna göre hazırlanıyoruz. Bu millet bunu başarır ve başaracak. Biz statükoya mahkum olamayız. Biz küçük hedeflerle yetinemeyiz. Sonu gelmeyen kavgalarla, aslı olmayan tehditlerle, temelsiz korkularla, tereddütlerle biz yol alamayız. İşte 12 Eylül 2010un anlamı budur. 12 Eylül 2010, daha güçlü bir Türkiyenin anahtarıdır. 12 Eylül 2010, bu ülkeye artık dar gelen bir Anayasanın bir ufka, bir vizyona odaklanmasıdır. -BÜYÜK, GÜÇLÜ, İTİBARLI TÜRKİYE İÇİN EVET DİYORUZ- Erdoğan, 8 yıl boyunca partizanlık yapmadıklarını, Anayasa değişikliğinde de partizanlık yapmadıklarını ifade ederek, herkesin yaşam tarzına saygılı olduklarını vurguladı. Başbakan Erdoğan, şunları kaydetti: Halk oylamasında vatandaşımızın kullanacağı oy hangi yönde olursa olsun saygındır, muteberdir. Aslolan milletimizin iradesidir, tercihidir, kararıdır. Kimse milletin kararını küçümseyemez, sorgulayamaz, hor göremez. Herkese düşen aziz milletimizin tercihine saygılı olmaktır. Aziz milletimiz, 73 milyon bir ve bütün olarak, kardeş olarak daha ileri haklara, özgürlüklere, en modern anlamda hukuk normlarına layıktır. Her şeyin en iyisini hak etmektedir. Şunu bütün vatandaşlarımızın çok iyi anlamasını istiyorum; 12 Eylül, partilerin oylanması olmayacak. 12 Eylül, iktidar ya da muhalefetin oylanması olmayacak. 12
Samanyolu Haber
Son Dakika
10.09.2010
ErdoğanKimsemilletinkararınısorgulayamazErdoğan Kimse milletin kararını sorgulayamaz
'Yeter ki inanalım'
Haber3
05.09.2010
22:00
Guus Hiddink, 12 Dev Adamın sergilediği mücadeleyi görünce çok mutlu olduğunu söyledi.
Haber3
Son Dakika
05.09.2010
YeterkiinanalımYeter ki inanalım
Yeter ki inanalım!
Haber Türk
05.09.2010
21:12
Guus Hiddink, 12 Dev Adamın Porto Riko karşısında sergilediği mücadeleyi görünce çok mutlu olduğunu ve Millilerin Fransayı yenebileceğini düşündüğünü söyledi.
Haber Türk
Son Dakika
05.09.2010
YeterkiinanalımYeter ki inanalım
Yeter ki inanalım!
Haber Türk
25.08.2010
00:06
Esat Yılmaer yazdı...
Haber Türk
Son Dakika
25.08.2010
YeterkiinanalımYeter ki inanalım
İsrail MİT Başkanı'nı neden hedef alıyor?
Milli Gazete
07.08.2010
16:29
Yenişafak gazetesi yazarı şantajcı İsraille ilgili bir yazı kaleme almış? Ve Türkiyenin İsrail hakkında bildiği ve de sakladığı gerçekleri arka arkaya sıralamış... Bizden değilseniz düşmansınız bakışı bir devlet siyaseti haline gelirse başka türlü söz söylenemez zaten. Fidan İran yanlısı ise ve bundan önce hiçbir MİT Müsteşarına böyle suçlamalar yöneltilmemişse ne düşünmeliyiz. Hepsi İsrail yanlısı mı idi? Öyle mi inanalım? Ya, Türkiyenin elinde sırlarımız var, İranla, Suriye ile, bazı örgütlerle paylaşır saçmalığına ne diyelim? Şunu diyelim: İsrailin elinde Türkiyeye ait çok daha fazla sır var. Biz ne yapacağız? Özellikle 28 Şubattan bu yana, bu ülkeye ait en mahrem bilgiler İsrail istihbaratına servis edildi. Bir görev aşkıyla hem de. Şimdi biz ne yapalım!... devamı
Milli Gazete
Medya
07.08.2010
İsrailMİTBaşkanınınedenhedefalıyor?İsrail MİT Başkanını neden hedef alıyor?
İsrail MİT Başkanı'nı neden hedef alıyor?
Milli Gazete
07.08.2010
10:29
Yenişafak gazetesi yazarı şantajcı İsraille ilgili bir yazı kaleme almış? Ve Türkiyenin İsrail hakkında bildiği ve de sakladığı gerçekleri arka arkaya sıralamış... Bizden değilseniz düşmansınız bakışı bir devlet siyaseti haline gelirse başka türlü söz söylenemez zaten. Fidan İran yanlısı ise ve bundan önce hiçbir MİT Müsteşarına böyle suçlamalar yöneltilmemişse ne düşünmeliyiz. Hepsi İsrail yanlısı mı idi? Öyle mi inanalım? Ya, Türkiyenin elinde sırlarımız var, İranla, Suriye ile, bazı örgütlerle paylaşır saçmalığına ne diyelim? Şunu diyelim: İsrailin elinde Türkiyeye ait çok daha fazla sır var. Biz ne yapacağız? Özellikle 28 Şubattan bu yana, bu ülkeye ait en mahrem bilgiler İsrail istihbaratına servis edildi. Bir görev aşkıyla hem de. Şimdi biz ne yapalım!... devamı
Milli Gazete
Son Dakika
07.08.2010
İsrailMİTBaşkanınınedenhedefalıyor?İsrail MİT Başkanını neden hedef alıyor?
Hanginize inanalım?
Star
27.07.2010
10:37
Anderlecht, “Polak G.Saray’a gideceği için Şampiyonlar Ligi listemizde ismini UEFA’ya bildirmedik” açıklamasında bulundu, Çek basını imzaların bugün atılacağını duyurdu. Sezgin ise, “Yalan” dedi...
Star
Spor
27.07.2010
Hanginizeinanalım?Hanginize inanalım?
Hanginize inanalım?
Star
27.07.2010
10:37
Anderlecht, “Polak G.Saray’a gideceği için Şampiyonlar Ligi listemizde ismini UEFA’ya bildirmedik” açıklamasında bulundu, Çek basını imzaların bugün atılacağını duyurdu. Sezgin ise, “Yalan” dedi...
Star
Son Dakika
27.07.2010
Hanginizeinanalım?Hanginize inanalım?
Kime inanalım?
Haber Türk
27.07.2010
10:24
Galatasaraylı taraftarlar bu haberi okuyunca oldukça şaşıracak...
Haber Türk
Son Dakika
27.07.2010
Kimeinanalım?Kime inanalım?
Hangi Kılıçdaroğluna inanalım?
Son Sayfa
19.07.2010
13:29
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlunun tam gün yasasıyla ilgili 2000 yılındaki makelesi bugünlerde ortaya attığı fikirleri tamamen reddiyor. Kamuoyu şimdilerde bu soruyu soruyor: Hangi Kılıçdaroğluna inanalım?
Son Sayfa
Son Dakika
19.07.2010
HangiKılıçdaroğlunainanalım?Hangi Kılıçdaroğluna inanalım?
Toplam "101" adet haber bulundu!
Sayfa:
Site üzerindeki bütün haberler kaynak belirtilerek dış kaynakların rss servisleri kullanılarak gösterilmektedir.
www.habergec.com site üzerindeki haberlerin doğruluğundan sorumlu değildir.
İletişim:info@habergec.com
Uçak Bileti